Zoek
Zoeken Annuleer

Sprankelende bron voor jouw toekomst

Vanuit de christelijke grondslag geven we vorm aan ons onderwijs dat gericht is op talentontwikkeling en plezier in leren. Vergelijk het met het water in een fontein dat altijd in beweging is: spetterend, sprankelend en veelkleurig in het zonlicht.

Veilig en vertrouwd

Op onze kleinschalige basisschool bieden we onderwijs in een veilige, vertrouwde sfeer. Dé voorwaarde voor kinderen om zich open te kunnen stellen voor ontdekken en ontwikkelen.

Zelfbewust in een veranderende wereld

Ons onderwijs is toekomstgericht, zodat de kinderen vol zelfvertrouwen en zelfbewust hun weg leren vinden in een wereld die voortdurend verandert. De vaardigheden voor de 21e eeuw staan centraal en kinderen leren dan ook veel meer dan alleen taal, rekenen en lezen.

Op De Fontein komen kinderen tot hun recht. Ze krijgen goed onderwijs en de aandacht die ze nodig hebben, zodat ze veel leren. Kinderen leren van elkaar en van de leerkracht. We werken aan een goede sfeer in de groepen. Er is rust en regelmaat, waardoor kinderen elke dag met plezier naar school gaan. We besteden extra aandacht aan kinderen die moeite hebben met leren of daar juist heel goed in zijn. Onze leerkrachten zijn gericht op het leveren van kwaliteit. Net als de kinderen blijven ze leren en zich ontwikkelen, zodat ze hun kennis en vaardigheden effectief kunnen inzetten.